Pastaruoju metu "Vienaragis" buvo pritilęs ir neatsitiktinai. Pakeičiau darbą, prasidėjo naujas mokslų semestras, tad laisvesnio laiko lieka ne itin daug. Tiesa, tokios pertraukos netgi naudingos - galvoje atsiranda naujų idėjų, išsirutulioja naujos temos, nauji diskusiniai klausimai. Apie vieną iš jų šiandien ir norėsiu pakalbėti. Pagalvojau, kad seniai graudenau, tai pats metas būtų tą padaryti (:
Augau ir iki šiol augu Vilniuje, todėl šis miestas yra artimas. Artimas, kad pamatyčiau tiek jo pliusus, tiek minusus. Jau prisižadėjau graudentis, todėl kalbėsiu apie pačius pačiausius minusus. Reikia pastebėti, kad jų nėra itin daug, tačiau kartais kiekybė nebyli.
Bėda Nr. 1 - Transporto kamščiai. Užkniso juodai, baltai, žaliai, kaip tik norit. Šia tema daug kalbėta, dar daugiau rašyta, tačiau rezultatų nėra ir nemanau, kad artimiausiu laiku bus. Ypač su statistinio Vilniečio supratimu, kad miestą išgelbės tramvajus. Gatves, kurių pločiu girtis tikrai negalime, susiaurinus, o automobilių skaičių padidinus (kuris šiaip ar taip tolygiai didėja) problemą TIKRAI išspręsime. Tikrai. Pažadu.
Bėda Nr. 2 - Idiotiškos nekilnojamo turto kainos. Čia net nežinau ką bepridurt.. Dabartinė situacija tokia, kad turėti savą būstą darosi utopiška. Kažkaip nesinori įsiskolinti visam gyvenimui ir gyventi dėžėje.. Internete kažkur mėtėsi puikios skaidrės, kuriose palygintos Vilniaus ir Stokholmo būstų kainos. Kas nematėte pasakysiu tik tiek, kad už tą pačią kainą - maždaug 330 000 litų, Stokholme realu nusipirkti jaukų, sutvarkytą dviejų kambarių butelį kotedže. Vilniuje nusipirksite "barako" stiliaus būstą.
Bėda Nr. 3 - Šiukšlių dėžių trūkumas. N metų kalbama, o realiai mažai kas daroma. Teko įsitikinti Kaziuko mugės įkaršty, kad šiukšles reikia neštis mažiausiai kilometrą rankose. O mugė juk pačiam Vilniaus centre. Suprantu, kad daugelio tautiečių mentalitetas vis dar yra toks, kad popierių paprasčiau mesti ant žemės, nei ieškoti tam skirtos vietos, tačiau elementarus tokių vietų trūkumas situacijos nepalengvina.
Bėda Nr. 4 - Visureigiai keliuose (ypač amerikoniškų). Čia asmeniška. Niekada nesuprasiu logikos tų, kurie renkasi šiuos siaubingus vežimus ant ratų.
Bjaurios išvaizdos griozdai:
1) Užima kelis kartus daugiau vietos negu paprastas miesto automobilis 2) Aplinką teršia nemažiau negu "Kamazai" 3) Atrodo šlykčiai 4) Visureigis - automobilis skirtas bekelei. Miesto "bandūros" tokios bekelės niekada taip ir nepamato 5) Tokiai nesąmonei atsitrenkus į statistinį automobilį, jo keleivius paverčia gramdoma nuo stiklo koše
Būtų mano valia - visus šiuos prietaisus miestuose uždrausčiau. Vienareikšmiškai.
Bėda Nr. 5 - Nedidelių, nebrangių, jaukių restoranėlių trūkumas. Jei noriu skaniai, ne itin brangiai pavalgyti, pasirinkimo beveik neturiu. Iki šiol turėjau vieną "Best kept secret" restoranėlį, deja, atrodo, kad netrukus jis užsidarys.. Kur reiks eiti, nebežinau. O prisiminus Europos sostines, tokio tipo vietos yra nepaprastai paklausios. Lieka viltis kada nors šią nišą bandyti užpildyti asmeniškom pastangom.. :)
Bėda Nr. 2 - Idiotiškos nekilnojamo turto kainos. Čia net nežinau ką bepridurt.. Dabartinė situacija tokia, kad turėti savą būstą darosi utopiška. Kažkaip nesinori įsiskolinti visam gyvenimui ir gyventi dėžėje.. Internete kažkur mėtėsi puikios skaidrės, kuriose palygintos Vilniaus ir Stokholmo būstų kainos. Kas nematėte pasakysiu tik tiek, kad už tą pačią kainą - maždaug 330 000 litų, Stokholme realu nusipirkti jaukų, sutvarkytą dviejų kambarių butelį kotedže. Vilniuje nusipirksite "barako" stiliaus būstą.
Bėda Nr. 3 - Šiukšlių dėžių trūkumas. N metų kalbama, o realiai mažai kas daroma. Teko įsitikinti Kaziuko mugės įkaršty, kad šiukšles reikia neštis mažiausiai kilometrą rankose. O mugė juk pačiam Vilniaus centre. Suprantu, kad daugelio tautiečių mentalitetas vis dar yra toks, kad popierių paprasčiau mesti ant žemės, nei ieškoti tam skirtos vietos, tačiau elementarus tokių vietų trūkumas situacijos nepalengvina.
Bėda Nr. 4 - Visureigiai keliuose (ypač amerikoniškų). Čia asmeniška. Niekada nesuprasiu logikos tų, kurie renkasi šiuos siaubingus vežimus ant ratų.
Bjaurios išvaizdos griozdai:
1) Užima kelis kartus daugiau vietos negu paprastas miesto automobilis 2) Aplinką teršia nemažiau negu "Kamazai" 3) Atrodo šlykčiai 4) Visureigis - automobilis skirtas bekelei. Miesto "bandūros" tokios bekelės niekada taip ir nepamato 5) Tokiai nesąmonei atsitrenkus į statistinį automobilį, jo keleivius paverčia gramdoma nuo stiklo koše
Būtų mano valia - visus šiuos prietaisus miestuose uždrausčiau. Vienareikšmiškai.
Bėda Nr. 5 - Nedidelių, nebrangių, jaukių restoranėlių trūkumas. Jei noriu skaniai, ne itin brangiai pavalgyti, pasirinkimo beveik neturiu. Iki šiol turėjau vieną "Best kept secret" restoranėlį, deja, atrodo, kad netrukus jis užsidarys.. Kur reiks eiti, nebežinau. O prisiminus Europos sostines, tokio tipo vietos yra nepaprastai paklausios. Lieka viltis kada nors šią nišą bandyti užpildyti asmeniškom pastangom.. :)
6 komentarai:
jap, sutinku. ypac su kainomis... :/ na algos pragyvent uztenka, bet kai pasiziuri, kad paprastu parduotuveliu lieka tiek mazai - darosi baisu. lieka du pasirinkimai: perki "Versachi" (apibendrinus) arba eini i "maxima" (irgi apibendrinus) kuri pastaruoju metu mane vis maziau zavi...
oi, iprotis, rasosi "versace" :D
Joo, kainos tai nesveikai visur auga, bet čia netik Vilniaus problema..
Bėda Nr. 1 - siaip, pagal viska, tramas turejo nuimti tam tikra srauta.
KOl nepradesime i sankryzas NELYSTI mirsint zaliam - tol bus beda...
Bėda Nr. 2 - Netiesa. Kaina reguliuoja rinka. Gyvename cia, todel i darba varome cia. Be to, reiktu nepamirsti 50% mokesciu svedijoj ;) Ir butas iseina blokine chrusciovke. Barakinis 130 kainuoja ;D
Bėda Nr. 3 - taip.
Bėda Nr. 4 - taip. Kaip sake protingi zmones: visureigis kaip nissan murano ar bmw X5 tinka tik miestui, kadangi gali ramiai pralekti pro gulinti menta. Kaime - naudos lygiai 0.
Bėda Nr. 5 - yra, tik reikia ieskoti.
1. Jau pripratau keltis 6tą, o į darbą irgi anksti važiuoti :)
2. Nieko. Susitvarkys.
3. Nežinau. Aš tą kilometrą panešu...
4. Dėl manęs tai dzin - jei neturi kur dėti pinigų, tai tegu. Dėl avaringumo fakto nesu tikras - žinau tik tiek, kad tokie padaro daugiau avarijų, bet ar jo mirtingesnės nesu tikras. Amerikoje tokių dar daugiau ir amerikiečiui (nesąmoningam) nepaaiškinsi, kad galima persėsti prie mažesnio automobilio vairo. Taigi čia tik kultūros klausimas. Laisva rinka vėlgi :) Yra mūsų keliuose blogesnių vairuotojų nei šie.
5. Iš tikro tai problema. Arba jie brangesni, arba ne taip jau ir skanu juose. Aplink mano darbovietę yra bent 5 tokie (tik 1 kinietiškas), bet tik viename galima valgyti (pietūs aišku atseina apie 10-14 Lt)...
yessuz, na taip, mokesčiai pas juos kitokie :) bet ir atlyginimai.. jei Vilniaus apskritį vidutinis bus kokie 2k, tai ten, apie 10k lituoklių gautųsi..
Daliau, o kaip iš darbo namo grįžt?:) O dėl avarijų, tai taip, jų skaičius nėra didelis, tačiau nenorėčiau, kad į mane atsitrenkus tokiam gruzavikui tas skaičius padidėtų :))
Rašyti komentarą